Då blir det citronpaj av alltihopa!

Igår hade jag en heltrevlig kväll med mina korridorskompisar! Vi grillade och satt ute i kvällssolen och myste. Jag försökte mig på lite tricks med Sannas cirkusprylar men de fick sådär, det var inte en utav mina talanger att kasta bollar och trixa med pinnar.

Efter det blev det citronpaj inne som Sanna hade gjordt, den var sååå god. Men, ja visst finns det ett men. Det verkade som att citronpajen satt i gång många snuskiga tankar! Inte hos mig föstås men som Sanna sa så klokt, dert är bäst att inte lämna henne och Johan ensamma i korriodoren för då blir det citronpaj av alltihopa.

Kvällen avlutade framför tvn med så ska de låta och alla sjöng med och Tove virkade.... ja, jag förstår vad ni tänker, är vi i en studentkorridor eller på ett ålderdomshem? Vi hade helmysigt iaf! Trots att jag drömde mardrömmar efter filmen som Johan avslutade kvällen med!

Tack för mina goa korridorskompisar!!
Fy va jag kommer sakna er nästa år!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej lilla strumpan!



Hoppas det är bra! Mimmsan

2009-01-08 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0