Kvinnor kan!

Solen skiner och livet känns riktigt bra häruppe i norr. Jag cyklar till skolan o på tal om cykel och mitt senaste inlägg om att kvinnor måste klara sig själva så måste jag skriva om häromkvällen när det var det kvinnor kan i korridoren. Tove hade punka på cykeln och hon och Matilda satte igång och fixade de. Visst kan de låta enkelt men det var bakdäcket o hon har växlar och grejer. Hur som helst fick dom ihop det och jag tittade på medans Sanna förevigade allt med digitalkameran. Cykelstället skulle ha 250 kr! Helst otroligt men är man snåla studenter och skitsmarta bruadar så fixar man de ändå! Eller Tove och Matilda gör de iaf! Vilka tjejer!

Annars blir det endel pluggande i solen på balkongen fast hamnar man därute med andra korridorskompisar så blir det en hel del snack också!! Haha men de är skittrevligt!

Strunt i tentapaniken nu och njut av solen! Imorn blir det grillkväll här också! Helmysigt, va skönt att allt känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0