Musikalen mitt liv med Josefin Lind

Välkommen till min blogg!!

Visst kräver väl namnet på bloggen en förklaring! Det ska ni självklart få, Här har ni en tjej som gärna brister ut i sång, speciellt i närheten av mingoa kille Rickard. Och när jag brister ut i sång brister han ut i en mindre road ton - Musikalen mitt liv med Josefin, plötsligt brister hon ut i sång. Och tro mig, han är inte speciellt road, speciellt inte på morgononen när jag envisas med att sjunga - God morgon, godmorgon se solen skina glatt, godmorgon, godmorgon idaaaag. Låten går inte ens så men min variant gör de! Hihi Bilen är också en stor favorit när jag ska sjunga, där kan man ta i från tårna till Rickards stora nöje, för tro inte att han sjunger med! Haha nej det är inte hans grej! Han njuter bara så håren i öronen krusar sig!!

Åhh de finns så mycket jag vill skriva om men denna blogg kommer inte 
handla om sång, det är mitt liv med Josefin ni kommer att få läsa om
och allt vad de innehåller, varning för fullkomlig ärlighet!
So this is the start!

Välkommen och tro mig, ni kommer inte att bli besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0