- 25 C i de djupaste skogarna!

Här kommer ett inlägg från dom djupaste skogarna i Dalarna! Vi har haft sisådär - 25 C så vi myser gott vid brasan. Tänk att någon hade med sig en dator med trådlöst bredband så jag kunde snigla runt lite på nätet.

Idag har vi gått på promenad för det var bara -15 C. Vi såg massor med skotrar o fy tusan vad jag vill åka med! Igår åkte Rickard och Morgan skidor men jag slapp! Så skönt! Förresten frös vattnet igår så jag blev riktigt orolig, men det löste några infödingar som pratade konstigt, vilken tur! Hur hade ett nyår mitt ute i skogen utan vatten blivit?! Det vågar jag knappt tänka på.

Här är det full fart och med glada miner! Haha.

GOTT NYTT TILL ER ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0