Det bästa av två världar!

Hej hopp! Vissa människor har det bra! Och jag är en utav dom. Imorse gick jag till kafét för att jobba lite. Kl var 05.30 och snön låg vit på taken, endast lilla jag var vaken. Det var en härlig känsla. Det är så vackert här uppe! Snön gör mig så glad!

Jag har det bästa av två världar! Hemma har jag mitt hem och min pojkvän, det är där jag hör hemma! Men här uppe har jag en egen lägenhet, jag lagar vilken mat jag vill, är boss över tvdosan, hänger med tjejkompisarna och gör lite vad jag känner för... hemma gör jag ju iofs allt det där också... fast inte riktigt i lika stor utsträckning. Haha.

Tack för mitt liv iaf! Jag är nöjd! Man ska vara nöjd, vilket liv som helst kan kännas skit om man inte tillåter sig själv att vara glad och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0