Full fart för smittobärarna?

Så det blev jul tillslut, trots totalkaos och tårar eftersom jag trodde att Rickards jobbarkompis hade smittat oss med vinterkräksjukan. Dagen före julafton satt vi i karantän här hemma men vi klarade oss! Idag sitter vi iofs i karantän igen eftersom de har vinterkräksjukan på Rickars mammas jobb! Men vad gör man inte för att få ha en härlig jul och inte smitta allt och alla?

Vi hade jättemysigt på julafton iaf! Massor av gott att äta ; ) Jag och Rickard började morgonen med att baka en omgång med bröd, en med lussebullar och göra revbenspjäll! För som sagt, vi visste ju inte vilja smittor vi bar på dagen innan. Haha.

Här nedan ser ni min lilla gran, jag är rätt nöjd ändå, det tog några timmar att få till. Det är dock ingen "kalle anka gran" men va tusan... den var ju gratis!

                                    

                                        Före                                      Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0