Inga måsten och.... ingenting

Imorn drar vi till Sälen! Efter mycket om och men är det nu bestämt så imorn brummar vi iväg. Jag far runt många mil under detta "jullov". Men det ska bli skönt och komma bort. Inga måsten och... ingenting. Haha. Vi ska bara ha det bra och göra det vi känner för. Rickard vill åka skidor men jag sa att mitt enda vilkor för att åka dit var att jag slipper åka så det gick dom med på. Jag hoppas att jag och Tina kan hitta på något annat kul.

Så nyåret blir helt enkelt lungt och skönt och jag slipper all press på att "göra något kul" och ha en fin glittrig klänning på mig.

Förresten hade jag en jättekul kväll igår med Elle, Ange och Evelina! Vi spelade ett spel och shit vad jag var bra på vissa frågor! Haha, jag regerade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0