Julgransstöld med lillsyrran.

Igår bar det av ut i skogen med såg och yxa för att stjäla en gran. Lillasyster Emeli och jag traskade på men inte hittade jag någon gran som passade in i min "Kalle Anka gran mall". Jag brukar ju köpa mig en fin kungsgran men iår som fattig student skulle det bli en stulen svensk gran. Emeli var tapper och kämpade på men ingen gran "talade till mig". Efter att vi gett upp tippsade dock Sivert om en som fanns bara fanns en bit in i skogen och den fick det bli! Efter många jävlar och fan lyckades jag fälla granen men jag måste erkänna att jag är bra osäker på om jag verkligen vill ha den... egentligen... Och sen till den stora frågan, har jag 3 meter i tak tro?



Här har vi den... jag spanar in mitt offer.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0