Knäppis till granne

Så här får väl inte jag säga som ska bli en bra socionom men... jag har en knäppis till granne! Jag har vaknat många mornar av en massa ljud. Men sådär på mornarna är man ju lite borta. Jag har hört det på dagarna också o nu har jag börjat springa till dörren för att kolla. Det är nämligen från trappen jag hör ljuden. Men nu är han avslöjad! Grannen går ut ur lägenheten, rycker i dörren, slår på den och räknar något. Det låter som faaaan för det är så lyhört här! Han lider alltså av tvångssyndrom och det borde ju jag ha förståelse för... men jag är hans granne och ljuden retar gallfeber på mig!!! Om det här vore min lägenhet vore det mycket jag skulle fixa och dona med här för det är mycket höga ljud som stör och tro mig... grannen hade nog fått en liten känga också... hihi. För jag lovar, världen går inte under om han slutar o störa mig varje gång han ska gå ut ur lägenheten. Mohaha, jag är en ond människa!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0