Så ont!

Nu är helgen över och det innebär att Rickard, Tina och Morgans besök är över. Nu sitter de i bilen påväg hem och här sitter jag... ensam. Det känns bra tufft, men idag gör det inte så ont så att jag gråter iaf. Det är ju bra att jag är lite starkare än så. Man vänjer sig väl vid avskeden. Men det värsta är att jag i princip kunde ha följt med dom hem! Men jag har ett seminarium i veckan och jag ska jobba till helgen så det gjorde det ju svårare. Men men nu är dom påväg och jag är här, så är det.

I går var vi på julmarknaden på Jamtli! Fy tusan va mysigt det var! Det var massor med snö och massor med hemgjorda fina saker! Det är vad jag kallar en riktig julmarknad!! Jag och Rickard stod i kö för att få kolbulle i typ 40 min men det var det värt, mums! 
                                                       
            
Nu längtar jag tills jag ska få åka hem och få jul på riktigt! Men just nu känner jag mig lite låg.. nu vill jag bara att det ska bli kväll så jag vet att Rickard och dom kom hem ordentligt. Känner mig som sagt lite nere nu så soffan here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0