Övernaturlig glöggkväll

Ikväll har jag varit på glöggkväll på Svenssons café med mina medarbetare! Det var jättetrevligt o mysigt med fika! Det är verkligen ett härligt gäng och tänk att jobba med en chef som man gillar! Det har väl aldrig hänt förr. Vi pratade allihop om en massa kul grejer, bland annat en hel del övernaturligt. Jag är skeptisk men vääääldigt nyfiken. Jag måste leta upp någon "sån där" och prata om min framtid eller något sånt! Det vore roligt.

För övrig är det så vackert här uppe att jag blir småreligiös! Jag promenerade hem i ett vackert vinterlandskap och kände att livet är rätt bra ändå... fast en sak saknades ikväll... men kanske händer det imorn.

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0