Vinterkärlek!

Idag jobbade jag förmodligen sista dagen med Anna på cafét, någonsin! Det är lite läskigt att tänka så. Hon är verkligen helskön! Jag hoppas hon gör något kul med sitt liv.

Tänk va härligt det är med ett extrajobb, de är superbra! Just nu är det ju jättemysigt också eftersom det är julpyntat och spelas julmusik. Imorn ska jag ta kort där så jag kan visa ALLA jag känner hur underbara Svenssons kafé ser ut!

Titta här vilka UNDERBARA bilder jag har fått till idag! 

                                       

                           

Kommentarer
Postat av: Bita

jäättteee fiiina bilder josefin:)

2008-12-17 @ 14:09:02
Postat av: Emelinda's blogg

Hej Josefin! Allt väl? Det var inte igår direkt ;) Ser att du bor i Östersund numera o pluggar till Socionom, spännande. Du har ingen Emmelina i skolan som du känner till? En gammal kollega till mig som också pluggar till socionom där uppe nämligen :P Har också varit i tankebanorna om att plugga detsamma, men kommit fram till att det är behandlingsassistent inom missbrukarvården jag vill arbeta med. Förhoppningsvis kan jag söka till nästa höst, beror lite på hur det ser ut ekonomiskt för en. God jul på dig tjejen! Kramar

2008-12-17 @ 17:20:40
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: josefin

Ohhhh, vilka magiska bilder! Längtar faktiskt tillbaka till vintern och till Östersund när jag ser dem! :) Hoppas allt är bra med dig gumsi!

2009-01-13 @ 23:26:44
URL: http://schosefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0