Jobbiga helger!

Tänk... nu är det fredag... och min mage knöt sig av oro. Jag tycker inte riktigt om helgerna här uppe. Hemma vet man precis vad man ska göra och det är så skönt att ha lite tid för mig och rickard och för familjen! Söndagsmiddag hos Rickards family är ju bland de bästa jag vet.

Men nu är jag här... i Östersund och då ger helgen mig ångest! Det är inte kul, men det är bra att jag har jobb på kafét ibland på helgerna så jag får utlopp för mitt behov av lite fysiskt arbete.

Ja, ja det är väl bara att jag vänjer mig för risken är att jag blir här enda tills det är dags att åka hem till jul! Ahh va läskigt, men det är bra träning. Jag vill vara en stark självständig kvinna... fast jag har pojkvän. Haha. Vänta nu, är det bara jag som kommer att tänka på låttexten - Jag kommer hem igen till jul!

Ikväll blir det idol med några klassisar så det ska bli så mysigt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0