Känner mig inte som mig själv

Jag vill göra något kul... jag vill inte plugga och göra denna dumma hemtenta. Jag är verkligen inte alls sugen. Förlåt men jag är lite allmänt nere idag. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför... jag tror det är det som är värst. Men det snöar ute iaf! Det gör mig glad, det tycker jag är jättemysigt.
 

                          

Imorn blir det soppan, tror jag iaf. Det vore bra att sparka sig i arselt och hitta på något. Till helgen blir det filmkväll och vi ska se på American crime. Det ska vara ett upplyftande film har jag hört.... Nej nu ljög jag...

Jag har ju roliga saker att se fram emot... men ändå är jag nere... helt sjukt. Jag känner mig inte som mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0