Underbar kväll!

Igår hade jag den roligaste kvällen på länge! Vi hade gjort ett hemmagjort julbord och det var sååå mysigt! Sofia och Linda hade dukat så fint! Det såg ut som värsta lyxrestaurangen! Det är otroligt vad man kan göra med ett lakan och lite fantasi! Haha.

Det var hur som helst jättegott och lyxigt. Det bästa var att vi blev kvar där hela kvällen och bara satt och pratade, skrattade och sjöng! Hellre än bra såklart men fy tusan så kul det är med julsånger!

Det var en härlig kväll och snön singlade ner så fint. Därför lyckades jag ta denna fina bild på vägen hem!

Någon som undrar... jo jag gillar fina lampor...

                                               
Förresten.... just nu gör jag de sjukaste! Jag äter pepparkaksdeg o glor på tv. Jag var så sugen på något gott o så kom jag på! Jag har ju köpt pepparkaksdeg för att baka pepparkakor framöver.... det verkar som om jag måste köpa ny deg till det! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0