Periodare...

Idag har jag och Mimmi skuttat runt på pilatesbollar i en träningsform som heter bål... det var rätt kul... men hur effektivt det var, det kan jag inte svara på. Jag var livrädd för explosionsrisken av bollen med min runda kropp men de gick bra.

Jag och Mimmi skulle väl kalla oss för "periodare"... när det gäller träning alltså! Hon jobbar ju kvällar och jag... faller ur diciplinen ibland. Men nu är vi igång och jag ska kämpa på, jag älskar ju att träna!!

Hemresa är bokad också! Både för jul och för en resa inom en lite närmare framtid. Jag trivs jättebra häruppe och älskar mitt hem som jag gör precis som jag vill i... nästan iaf men de är bra mysigt och komma till mitt riktiga hem också!Hem till allt som är tryggt och bara precis som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0