Förlåt!

Jag som skulle bli så duktig på att blogga... eh ja va spelar de för roll egentligen men NU ska jag börjar igen!

Jag har haft en härlig sommar hemma i Nyköping, jag älskar verkligen Nyköping, det är mitt hem! Jag har tyvärr inte hunnit med så mycket som jag ville i sommar, det är sjukt va fort tiden går. Själva sommaren har iofs inte gått så fort men tiden tog ju slut fast jag hade tänkt att hinna göra så mycket mer. Jag bara sköt allt på framtiden o sen tog sommaren slut.

Men jag har hunnit med lite iaf, bla ungerfär 2 och en halv soldag, alltså dagar då jag legat ute och solat och myst. För soldagar har det varit massor mer, men då har jag slitit på Blomsterlandet.

Några tack nu, tack Tina för båtresorna, både den då vi dansade tills fötterna blödde och den vi log o gosade nere i... ja va de nu heter på en båt, ja nere i den iaf.

Tack Elle och Ange för den lilla soltid vi fick vid Buddsjön och dom partykvällar vi hann med, eller jag ställde upp på : P Elles födelsedagspresent var ju ursöt också men den där glassen i hamnen väntar jag fortfarande på!

Tack Mamma för att du finns och är min egen goa lilla Mamma, tänk va loppis har blivit min grej nu!

Men världens största tack till Rickard som måste vara en utav den bästa pojkvän man kan ha! Gud va allt blev övergulligulligt nu men han är det! Vi har åkt på roadtrip och haft de bra! O fy tusan vad jag saknar honom nu!

Men tack för idag och jag hoppas att jag blir duktigare nu, utifall någon vill läsa om vad som händer mig... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0