Hellre dåligt än aldrig

Igår fick jag höra de citatet. Det hela dök upp när jag berättade om min blogg. Jag erkände att min sång inte var speciellt bra men att de är kul att gå o nynna för sig själv. Då sa han - hellre dåligt än aldrig. Och just då kändes de som ett skitbra citat, kanske var det vinet, kanske var det partystämningen. Dom orden funkar iaf väldigt bra när det gäller att sjunga för sig själv. Men idag tänker jag på andra saker... och nej då gäller inte -hellre dåligt än aldrig... hihi

Det låter som att jag är någon "Idol wannabe" här men nej nej, jag sjunger bara falskt i nära vänners lag eller i närheten av Rickard så han är nära att explodera. Kort sagt mitt liv har egentligen inte så mycket med sång och göra, men Rickards har, när han är med mig. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0