Ta ut min hjärna!

Oj oj va mycket känslor man har, tänk om någon bara kunde ta ut min hjärna och analysera mig litegrann! Men tänk om någon kunde kunde få mig att öppna skolböckerna!!! Det vore bäst av allt!!

Tänker på resa hem men det går lite trögt, förmodligen blir det inte förens om 3 veckor och då har jag varit här i nästan 5 veckor! Helt schjukt!

Idag har jag jobbat, det var kul!! Kunderna var så snälla och glada, jag tror cafékunder är trevligare än blomsterkunder! Hoppas jag får jobba mer snart, det var härligt att få jobba lite fysiskt och sen sitter ju inte lite extra pengar fel : P

Nu ska jag titta på americas next top model och bara mysa i soffan! Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0