Brum, brum

I lördags fick jag följa med grabbarna ut på lite äventyr. Rickard var väl inte så sugen på att jag skulle följa med men jag stod på mig. Haha. Vi åkte i Jontes nya... ja, bil ut mot Daltorp för planen var att vi skulle lägga i båten med denna monster till bil. Hur som helst så sladade vi runt på grusvägarna och jag fick allt lite sug i magen när vi flög fram i kurvorna. Rickard var inte helt duktig med att berätta hur och när det kom skarpa kurvor och Jonte körde ju mer på känn... När vi nästa var framme togs beslutet att vi först skulle leka lite i grusgropen. Det kördes upp och runt grushögar tills Rickard hittade en bra väg att ta. Jonte var själv i bilen och vi tittade på. Och vad händer? Jo, Jonte fastnar med monsterbilden! Jippie! Men jag höll god min, jag filmade medans grabbarna försökte hitta på lösningar att komma loss. Killarna påstår att det var något fel på bilen, någon funktion slogs inte igång men, men vad vet jag. Rickard var imponerad över att jag hade så bra tålamod men jag informerade honom om att jag hade det bara för att jag vet att jag aldrig kommer att vara med på något sånt här igen så då kan jag hålla mig lugn och nästan till och med njuta av situationen.

Efter mycket om och men kom dom iaf loss men någon båt kom aldrig i... Så är det när man hänger med grabbarna grus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0