Feber och akuten

Jag har mått lite sådär i några dagar. Träningen har gått trögt. Så i morse vaknade jag och mådde pyton, riktigt illa! Efter en stund tog jag fram termometern och visst, jag hade feber! Det har jag inte ofta, o har jag det så brukar de inte påverka mig så mycket. Men det värkte i hela kroppen o gårdagen något utrusla idé att träna bodypump gjorde sig påmind. Jag vet inte om jag någonsin haft så ont efter en träning. Ja... det är som sagt inte bra att träna när man inte mår så bra... det förstår jag verkligen idag.

Men så tillslut tog jag mig i kragen och åkte för att handla blommor till krukorna utanför portarna. När jag kom hem och tänkte sätta igång planteringen ringe Emeli och säger att mamma ligger på akuten! Hjärtat hoppade över ett slag men hon sa att det var okej och att hon haft problem med andningen. Emeli bad mig komma upp lite senare så hon kunde åka till sitt jobb så jag kastade i blommorna i krukorna och kom upp till akuten svettig av feber och stress. Där låg min lilla mamma och kunde knappt prata. Men efter en stund fick vi åka hem så de kändes bra. Vilken dag!!



Ikväll har jag gjort ljus på löppande band, Rickards gammelmormor fyller imorn så hon ska få några hemmagjorda ljus istället för blommor, jag hoppas det blir uppskattat. Här är ett sött litet rosa med blommor på som hon ska få imorn!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0