Full fart i helgen!

Oj, oj. Jag är helt slut efter en händelserik helg! I fredags var det kalas hos Danne som fyllde 25. Det blev en del alkohol och dagen efter insåg jag att jag inte vet när jag var bakfull senast?! Men... det tar nog ett bra tag tills jag blir bakull igen. Efter en trög start fortsatte dagen helt underbart! Det blir lunch och glass i hamnen i solen, sen hem och klippa gräsmattorna, sen till Tellus för middag med Tina, Tina och Mia. Sedan vidare till Elle där Sara var på besök och även Evelina. Vilken härlig dag!!

Idag har jag varit hos Rickard familj och jag gosade med en liten bääääbis! Fy tusan så mysigt. Finns det något mysigare än att hålla ett litet lam i famnen och känna hur hon ligger mjukt mot din hals, andas mot din kind och nosar i ditt ansikte! Såååå sött!! Och sååå mysigt!

Ne nu ska jag fortsätta denna kväll med den underbara känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0