Ikväll är det äntligen dags!

Efter mycket om och men verkar det äntligen som att jag och Tina ska träffas ikväll för att göra lite ljus. Haha. Jag har väntat på att få inviga henne i detta underbara skapande! Ikväll tänker jag tvinga henne att vara med och titta på vilka nya prylar jag ska beställa från nätet också! Jag vill ha mer formar, mer färger o massor med ljusmassa!

I övrigt har jag fått 5 dagar att jobba på B-landet i Maj... de känns sådär, 5 st helgdagar... men, men det ger ju pengar... och för de kan jag köpa mer ljusprylar = ) Men i maj händer ju något annat helt fruktansvärt! Jag ska skriva min jäkla uppsats! JAG ÄR LIVRÄDD!

Ja, ja solen skiner idag iaf och livet är väl rätt bra ändå!


Kommentarer
Postat av: Johanna Angelicka Pettersson

Jag kan lova dig att du inte är själv om att vara livrädd för analysuppsatsen! Det finns fler =)

2009-04-11 @ 11:56:33
URL: http://johannaangelicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0