Karlar och cyklar

Det finns endel saker som jag irriterar mig på, speciellt när det gäller spinning och teknik... Jag blir så trött på alla karlar som inte kan cykla ordentligt på spinningcyklarna! Det är väl så rädda att slå i sina paket att de inte vill att sadeln ska nudda den heliga rumpan när man "klättrar". Men det måste den!!! Annars belastar man fel! Ska det vara så svårt? Jag tvivlar inte på att de går att cykla som man ska fast man är man, för det finns några få som har en bra teknik. Så tänk om instruktören skulle be folk att släppa en hand när man "klättrar" med cykeln, då skulle hälften ramla av! Både män och kvinnor! Jag blir så less, de måste man väl förstå att de gör fel?! Eller?! Men jag skyller en hel del på instruktörerna också som inte påtalat tekniken mer!

Så nu har jag fått spy ur mig lite skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0