Loppisfynd!

I måndags var jag, mamma och mormor en sväng på öppen hand. Det stället brukar ge mig en stor portion ångest men jag var så sugen på att åka dit och så åkte vi så sent på kvällen så det var relativt lugnt. Och vad hände där då?! Jo, jag gjorde ju massor utav fynd! Men en sak som jag köpte gör mig fortfarande ltie osäker... en tavla, en ganska stor tavla med en skog och en liten väg. Den är jättefin.... men som Rickard sa när jag kom hem, - kanske lite pangisvarning.
Men den var inte dyr och pengarna går ju till någonting bra! Det roliga är också att när jag visade Tina det jag köpt så är hon så politiskt korrekt och säger att - det är verkligen din stil.
Vilket egentligen betyder att hon inte tycker det är snyggt. Haha.

Jag älskar gamla saker!!!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag vill också på loppis ju! Försökte en gång utan dig men det funkade inte så bra, blev bara ett bakmått =(

2009-04-23 @ 19:51:07
URL: http://moreofeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0