Upprymd!

Vilken dag jag hade i onsdags! Helt sjukt! Jag har varit på socialkontoret på barn och familj och gud va de hände grejer där! När jag kom hem i onsdag var jag helt upprymd av alla känslor. Det var så mycket att jag hade jättesvårt och somna på kvällen. Alla människor jag mött och vad som kommer hända dom bara snurrade runt. Under min praktikperiod har det aldrig hänt att jag funderat så mycket att jag inte kunnat somna men när det gäller barn är det väl svårare att lägga åt sidan. Det berör nog alla väldigt mycket!

Lilla jag fick denna dag på barn och familj bland annat följa med en kvinna och hennes barn för att packa ihop lite saker i deras lägenhet och sedan köra dom till kvinnorjouren! Vilken grej! Jag var allt lite rädd, men det var riktigt spännade!

Så nu är jag säkrare än någonsin på att jag valt rätt ubildning!

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

sv: ja det va alltså kvinnor som stog på sida "för" lagen och kastade sten på dom som protesterade mot..det är ju helt sinnessjukt !

2009-04-17 @ 20:22:31
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

lika musiktokig som jag? välkommen in isf!

har uttlagt klipp på mig där jag sjunger, både ensam och med vårat band 'shadow of the room' :) spana gärna in det! söker till idol.

2009-04-18 @ 18:22:58
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0