BILDER!

Äntligen! Nej, jag har inte fixat datorn, men jag har lyckats ladda ur min kamera på bilder ändå! Det var ju inte så svårt iofs, men jag har inte ens fått arslet ur vagnen och provat.

Hur som helst så var vi hos Rickards family idag på lite middag och det var supertrevligt. Och vet ni vad dom har?! En harpalt! Helt otroligt! Acke (familjens hund) kom hembärandes på en harpalt i måndags och den var oskadd så dom släppte ut den igen men den höll sig runt gården så nu har dom fångat in den och har den som deras lilla husdjur. Kanske är det dumt jag vet inte, men det ser inte ut att gå någon nöd på den!

Kolla in bilderna på några av familjen djur (3 hästar och en katt fattas)

   
 


Nu lovar jag massor av bilder framöver!

Nu ska jag över till Tina för en filmkväll, myyyyyyyyyyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0