Blåbärsskogen

Åh vilken härlig söndag jag hade igår! Helt underbar! Vi gick upp tidigt och sen åkte jag till mamma och gav mig ut i blåbärsskogen. Mamma tittade lite fundersamt på mig när jag drog på mig regnbyxor och jacka för det blev ju en jättefin dag, jag som trodde att det skulle regna på mig. Så jag fick klä av mig litegran och gick ut och blev myggbiten i skogen. Sen kom mamma och hon hittade svamp, jag förstår inte hur hon gör?

   


Efter bärplockning och lunch försökte vi hitta något som jag kunde ha på mig i mammas garderob eftersom jag bara tagit med mig långbyxor till min kusins kalas, men.... icke. Jag, mormor och mamma fick dock skratta högt åt allt som inte passade och sen fick jag svettas som tusan i värmen.

Kvällen avslutades med middag i hamnen för mig, Rickard och Tina. Härligt, härligt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Men! Jag ville ju veta mer om kalaset och se bilder ju. Det hade oxå varit kul att se lite smakprov av vad som hände i garderoben. Mormor fick ju va me!!!

2009-08-09 @ 21:43:42
URL: http://pthegirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0