Den är också död!

Ja är det inte helt otroligt?! Min dator är död, den som Rickard köpt till mig efter att min förra dött.... Ja de var väl fan för teknik! Men Rickard fick lämna in den på Detera och allt gick bra, kanske för att han fick prata med någon som är mer serviceminded än den där andra dumma killen. Så imorn åker min dator till Tyskland så får vi se om dom kan få fason på den.

Men jag har en ny!! Kanske är det just därför den andra gick sönder eftersom denna dator köptes under tvivelaktiga förhållanden. Jag tror ju på att onda gärningar straffar sig och dagen efter att vi bestämt oss för att köpa denna dator så dog min andra. Men jag ska ta kort på min fina nya dator så ska ni få se, den är väldigt fin och smidig så den blir perfekt att resa med till Östersund : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0