Gifte mig

Inatt hände det mycket! Jag drömde att jag gifte mig med Rickard, men... problemet var att han inte kunde komma för han skulle hjälpa Jonte och Guppy med deras bil så jag gick och spontangifte mig med honom ändå, fast han inte ens var där!

Efteråt så hade jag riktig ångest, vad hade jag ställt till med?! Jag hade inte ens några ringar och nu var jag gift, bara sådär!

När jag kom hem hade jag fått hur mycket presenter som helst, bland annat en hemmasnickrad säng med 2 stora djurfällar.

Det var en kenpig dröm, jag hade gift mig i stockholm och jag hade en vit fin klänning men jag ville inte att den skulle dra i marken när jag gick genom stan så jag höll upp den men då hade jag skitfula skor på mig som jag inte ville skulle synas...

Den här drömmen kan nog ha många spännande budskap...

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahahahahahahahahahahahahahahaha, fan vad du är sjuk ibland. Jag skrattade verkligen högt när jag läste detta. Jag kan bara fråga- vad var det sista du tänkte på innan du gick och la dig? puss

2009-08-18 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0