Helvetet på jorden!

Gissa var jag var igår?! På helvetet på jorden... eller ja typ, jag var på Ullared! Sandra var så snäll och ville hänga på så vi brummade iväg och ångesten höjdes ju närmare vi kom. Men det gick bra! Det var inte så hysteriskt som man kan tänka sig. Fast jag blev 1800 kr fattigare, men de är sånt som händer. Jag köpte fina sängkläder o så.... fast egentligen vet jag inte vart 1800 kr tog vägen, men pengarna försvinner väl fort när man har roligt!

Här är den mytomspunna platsen!

 

Och bilar till förbannelse (syns inte så bra på den här bilden iofs)



Så här ser 1800 kr ut i ovandlad form



Men nu bär det av till Borås djurpark för ett nytt försök och sen tar vi in på hotell ikväll, HÄRLIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0