Jobb/vila

Oj, oj det har inte blivit mycket skrivet på sistone. Just nu befinner jag mig i Borås tillsammans med Rickard. Han bygger badrum så vi njuter verkligen av vår semester : (

Nejdå det är lugnt, vi ska nog hinna med lite kul också. Imorn ska vi till Borås djurpark om det är okej väder. Jag vet att det är lite småkonstigt att gå till en djurpark när man inte har några barn som svepskäl, men vi vill ju också titta på djuren! Jag har även föreslagit en tur på en äventyrspark där man klättrar på banor uppe i luften men Rickard försöker sitt bästa med att rösta ner mig.

Idag har det för övrigt regnat hela dagen så jag har inte gått utanför dörren (vi bor hemma hos Rickards kusin och hans tjej). Jag har nog inte haft en sån här lugn dag på.... ja... flera år! Så jag slappar gärnet medans Rickard jobbar sig svettig.

På onsdag hoppas jag att vi drar vidare på äventyr!

Kommentarer
Postat av: maja

det dehöver du lugn o ro ose på djur utan barn.. jag lovar det är så mycket lugnsre o så kan man själv ära massor av glass utan tjat..

2009-08-17 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0