"Lars and the real girl"

Nu har jag just tittat på Lars and the real girl, speciell film måste jag säga. Men ganska bra, en feelgoodfilm i lite mörkare toner. Jag har lite knepig filmsmak, jag vet. Det finns nog ingen som säger emot mig om det, men va fan, det är min grej!






Imorn hoppas jag på en dag vid Buddsjön med Elle och sen en tur till Gnesta för att träffa Frida och lilla Wilma. Sen har jag två till lediga dagar som jag ska göra det bästa av! Bara 2 dagar kvar av jobb. Idag har jag dock jobbat som tusan, jag är helt slut. Men sån är jag när det börjar närma sig slutet, då är det massor av saker som jag vill hinna göra. Jag hoppas bara att det blev bra vattnat på utegården, annars blir Helena arg på mig. För övrigt var Tina inne på jobbet och tyckte att jag hade det riktigt bra som fick vara ute i solen och vattna blommor i flera timmar ; P Så har jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0