Mitt nya hem

Ja då var man uppe i norr igen. Jag och Matilda brummade iväg och resan gick bra. När vi väl kom fram fick vi skratta så att tårarna sprutade! Ni skulle se mitt nya hem! En läskig liten stuglänga läääängst bort på campingen med utsikt åt skogen och ett stålstaket på en och en halv meter! Jag lovar att jag ska ta kort på mitt nya hem men just nu ser det ut som totalt kaos så det får vänta.

Det roligaste var ändå när Matilda klev in i badrummet och frågade hur fan vi skulle få plats i duschen. Då skrattde jag så jag vek mig dubbel. Vad som inte var riktigt lika roligt var att bilden på hemsidan såklart inte stämde med min lägenhet. Jag har en pyyyyytteliten frys och de vill jag ju inte ha!!!

Efter att ha lastat ur bilen åkte jag till Kajsa för att tömma mitt förådd men hade jag med mig nyckeln? Nej, den var kvar på campingen, tur att den inte var i Nyköping iofs. Så Matildas mammas bil fick köras som tusan fram och tillbaka.

Efter det blev det Twiligt och massor med gott i soffan... öhh nej min säng.

Kursen startade idag... men det är inte mycket att prata om faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0