Obehagligt

Nu har vi varit på djurparken... men det var rätt obehagligt faktiskt. Jag vet inte om det var längesen man var på en djurpark så man glömt bort hur det är eller om det bara var så att djuren på denna djurpark var olyckliga... för det verkade dom vara! Dom bodde i så små inhängnader och det var bara tragiskt att se dom. Speciellt elefanterna! Dom såg riktigt olyckliga ut och en utav dom bara skakade huvudet fram och tillbaka helt maniskt. Huha..

Men jag och Rickard hade det väldigt mysigt och jag kom fram till att det kanske är bättre att några djur mår dåligt i små inhängnader så barn får lära sig vilka djur som finns och att de är värdefulla att bevara... eller jag vet inte...

Men idag har vi iaf checkat in på vårt favvohotell så nu liggger jag i hotellsängen och myyyyyyser! Snart ska vi gå iväg till Thai silk på middag, muma!

Nyfiken giraffbebis



Olyckliga elefanter?



Gris som gillade kli på magen



Bisonsnygging


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0