Proffesionellt magplågeri

Igår åt vi en helt underbar och häftig middag på babel restaurang och bar här i Borås. Vi provade oss fram mellan alla häftiga tapas som vi beställt. Det är så häftigt att prova nya och gamla smaker o känna att de kompleterar varann så bra. Vilket toppenställe säger jag bara!

Dom här söta förpackningarna fick vi med choklad och inte hade vi (jag) hjärta att äta upp dom




Efter det gick vi till hotellet och satte oss i hotellbaren och Rickard drack öl och jag tog ett glas vin till. Det blev en tidig kväll men sen! Min stackars mage! Jag vet inte vad som hände, jag mådde skit och de känndes som att jag skulle spy halva natten, jag vet inte va de var?! Det känns som att min mage gått en boxningsmatch. Rickard påpekade dock att de vi håller på med just nu är proffesionellt magplågeri så man kanske får vad man förtjänar, men jag brukar ju ha en järnmage. Men, men. Nu ligger jag iaf på hotellet och myser i sängen och vilar min stackars mage. Igår bestämde  vi oss  för att stanna en natt till så inte förens imorn bär det av hemmåt igen.

Här bor man som en drottning och en kung o det passar perfekt när man behöver mysa och vila upp sin onda mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0