Tina

Det är med stor sorg och redan saknad som jag måste inse att Tina kommer att flytta till Göteborg. Självklart lever jag på hoppet att så inte är fallet men....

Inte visste jag att hennes separation även skulle innebära en separation för mig! Jag har släppt in en tjej i mitt hjärta som är allt du kan tänka dig. Det finns ingen som kan reta gallfeber på mig som hon men det finns heller ingen som kan värma mitt hjärta på samma sätt.

Jag tror inte jag har förstått vad de innebär att hon ska flytta från Nyköping, vi har kommit varandra så nära och har umgåtts så mycket och nu ska hon flytta, till den goa staden Göteborg. Vi kan inte springa över till varandra om kvällarna, vi kan inte ringa och bjuda över varandra på middag, vi kommer inte stå o riva i varandras garderober, Ingenting kommer bli som förr, allt blir annorlunda. Jag ska ha ett långdistansförhållande med min bästa kompis.

Det är inte utan att tårar som jag inser vad som komma skall.

Men Tina är min Tina och jag ska göra mitt bästa för att vårda den vänskap som vi har, för såna växer inte på träd. Det är något speciellt när man delar vansinne, ilska, irritation, glädje, skratt, tystnad, tårar, sorg, äventyr, lugn och innersta tankar.






För mig är det inte slut, det är långt ifrån över!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad ska jag säga??? Så fina ord har nog aldrig nån skrivit om mig, det är du, och endast du som gör att jag inte längre känner mig säker på nåt. Puss och kram

2009-08-11 @ 22:50:10
Postat av: maja

nu kräver det ju lite mer förberedelser till allt MEN sen kan ni ju ha dynet-runt kul o tok laja under "ERA" helger hos varandra.. kram maja

2009-08-17 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0