Sura miner

Igår var det äntligen dags för ett besök till Borås djurpark. Efter att Rickard äntligen var klar i badrummet för dagen, klockan är närmare halv 3 men jag har kollat på nätet och parken har öppet till 6 så det får duga.

Väl där så ser jag en sån där skylt där de rullar information - välkomna, våra öppetider är 10-16 alla dagar.
Vad i helvete?!?! Nu visar det sig att från den 17 :de augusti är det öppet mellan 10-16 o inte 10-18 och det har jag min slarver missat! RIckard tycker att vi ska gå in ändå och jag frågar om han är knäpp, vi hinner ju inte ens gå runt djurparken på 1 och en halv timme. Så efter många sura miner åkte vi och shoppade istället! MOHAHHAA! Och jag fick fina skor! Men nu har Rickard lovat att vi ska gå på parken heeeela torsdagen så det ska vi minsann göra! Under shopping så hittade jag ett par till skor och 2 behåar! Helt otrolig, jag hittar ju aldrig behåar o billiga var dom också, det var halva priset i hela butiken, sånt gillar jag, ska nog åka tillbaka och köpa flera innan veckan är över, men jag ska inte gå in på vilken storlek jag köpte, huhalien!

Här är mina fina skor som RIckard köpte till mig, älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0