Boenden till min teknik

Igår var jag och Emeli hos mamma, det var en omtumlande kväll... minst sagt. Men sånt är bra ibland, att prata känslor och tankar. Jag har gjort mycket sånt på sistone, jag hoppas jag blir bättre på de.

Hur som helst så fick jag en superfin litet virkat telefonfodral av min Mamma! Så nu har jag världens finaste boenden till både min mobil och min kamera!





För övrigt har det varit ganska dålig väder så jag och Rickard bestämde oss för att storstäda köket.... efter 4 timmar var vi fortfarande inte klara... hur mycket skit kan man ha på en så liten yta?!

Imorn hoppas jag att vi kan åka till Daltorp och bo i skrocken i några dagar.... det låte väl mystiskt va ; P


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill oxå ha en sån! flerfärgad till min kamera.

Hälsa snälla moster kanske hon vill virka en till mig med?

2009-08-14 @ 00:07:06
URL: http://pthegirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0