Luckor att fylla i

Jag har ju lite luckor att fylla i! 

Förra veckan var rätt skön faktiskt, det blev lite sola och bada för en gång skull! I onsdags var jag och Elle vid buddsjön och hade det bra.

Det är så fin där. Och jag fick göra fina (öhhh försök till fina) insvepningar av mitt hår... Men jag var inte så duktig. Men har man lagt ut över 900 kr på fin färg så får man försöka skydda den.

 


Elles family bor på en härlig gård och där finns det också en massa fina djur! Denna galna iller tillhör dock inte dom, men jag var ju bara tvungen att fota den ändå! Läskig liten typ den där Felix.

 
   


Och sen älskar jag Elles kossor och kalvar, men denna dag hann jag dock inte med något mys och gos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0