x antal

Vilken härlig dag jag hade igår, en sån som passar min smak!

Jag blev kompis med en älgbebis! Den var ute på åkern så vi stannade för att ta kort o när jag pratade med den så kom den närmare och närmare, helt sjukt häftigt! Kolla in närmandena!

Lång borta,



Närmare,



Närmast!!



Sedan blev det Daltorp för hela slanten med alla söta djur!

 





Kattmys



Ja varför gillar Kurre att ligga här?

Jag och svärmor begav oss ut i skogen och plockade blåbär i över 2 timmar och jag kan säga att jag blev uppäten av myggorna! Just då var det väl inte så farligt men idag har jag 28 myggbett bara på låren! Jag var visst god att mumsa på. Men det var en toppendag! Såna vill jag ha fler av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0