Dec. 9, 2009

Åhhhhh GUUUUUUD! Jag hade skrivit ett jättelångt blogginlägg och så förstör den här dumma bloggsidan allt!! Är det konstigt att man är arg? För jag är nämligen rätt arg idag också, och jag skyller på sprutan, lite grann....

Men jag är stolt över mig själv som var så duktig när jag tog sprutan. Jag som har varit så otroligt oresonerbar när det gällt sprutor. Jag har varit en sån som hysteriskt rest mig upp och försökt gå ut när någon vill sticka en nål i mig. Men eftersom jag har varit tvungen att ta så många sprutor och blodprov på sistone och träffat så många underbara människor som stuckit mig så är jag på god väg mot botning. Jag har verkligen varit helt hysterisk och gråtande och försökt smita när nålen närmat sig. Det är konstigt när kroppen inte lyder, när inget i kroppen verkar funka som det ska. Men nu funderar jag på att bli blodgivare för att hålla sprutandet igång. För det måste man nog göra så att inte oron och rädslan ska komma tillbaka. Men blodprov är det som jag är ABSOLUT räddas för så egentligen förstår jag inte varför jag vill göra detta mot mig själv?! Fast vi får väl se, jag har ju inte gjort det än.... mycket snack och lite verkstad kanske ; )



För övrigt så var stackars Rickard tvungen att lösa in ett presentkort för mig på Carisma hudvårdsklinik och han spenderade 40 min där inne eftersom dom inte hade det jag ville ha. Det slutade med att han köpte en dagkräm och ett serum som totalt kostade 1105 kr Helst sjukt. Haha. Men så kan de gå. Någon som undrar var våra pengar tar vägen? På många konstiga ställen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0