Den sista

Då var det sista dagen i norr. Imorn bär det av. Det kommer bli en riktigt tuff dag men sen är jag hemma. Jag börjar kl 08.15 o innan dess ska jag släpa mig till skolan med all min packning. Men ja... de ska väl gå bra. Sen är det skola fram till kl 16.00 och sen går tåget 17.10.

Idag har det varit en knepig dag. Missade mitt BodyBalance pass för dom hade flyttat fram det en halvtimme, det kändes inge bra.  Ville ju avsluta tiden här uppe med mitt favvopass. Men, men sen var det middag... Haha, det gick sådär. Det blev lite av allt möjligt för jag hade inget som gick ihop sig. Det blev 1 macka med keso och kalkon, en macka med leverpastej, te, kräm utan mjölk och 2 par pankakor. Men det gick ju ner det också.

Inatt blir det nog inte mycket sova för jag är ju så nervös och töntig.

Förresten har jag blåmärken mellan knäna efter galggången, haha. Men det var det värt.

Men tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0