Drömmar

Fy fan vilken natt, mardrömmar och sömnlöshet. Mardrömmar är väl inget konstigt för mig, men att inte kunna sova! Undrar va det berodde på? Trodde att jag skulle störa Matilda som tusan hela natten för att jag låg och vände och vred på mig och drömde så mycket men som tur inte.

Det var en massa läskiga drömmar med personer och platser från långt tillbaka i tiden. Som vanligt speglades drömmarna av panik och hjälplöshet. Ingen förstår och jag kan inget göra, det bara kokar inombords och jag gråter hejdlöst (i drömmarna alltså).

Morgonen avslutades dock men den dröm som är min dröm i verkligheten också. Tänk om det kunde få bli så.... Haha, fast det kan nog aldrig bli så bra som i drömmarna.

Idag börjar jag klar 13.15 såååå skönt. Idag snöar det också, nen stormen är borta, idag singlar snöflingorna ner så fint så!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0