Godmorgon

Godmorgon! Idag lyser solen in genom fönstret för en gångs skull!! Idag var jag ju bra sugen på att ligga i sängen typ hela dagen men.... det kliar lite i fötterna. Funderar på en promenad till köpcentret Lillänge, vill hitta garn och skor. Men vi får se... lite mys i sängen kan jag väl få ha först. 

Igår var vi ute och sjöng igen med kören. Det lät väl sådär men vi sjunger ju för att det är roligt, inte för att det låter bra ; P

Ikväll kommer Matilda, dags att bli lite sambo igen. 

Tjing så länge.... förresten är det ju Lucia idag, men de struntar jag lite i. Tjejerna ska kolla på Lucia i Storkyrkan men jag ska ju gå på mitt favvopass kl 5 och det vill jag inte missa för allt i världen!! Älskar mitt BodyBalance!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0