Julafton

Jag har varit dålig på att uppdatera sen jag kom hem men nu ska det laddas upp bilder för glatta livet! Julafton var ju på Daltorp och jag fick träffa 2 helt undebara varelser!! Så nu kommer det bilder vill jag lova!!

Denna lilla flicka kom till Daltop en kall vinterdag och var mager och frusen. Dom har tagit hand om henne sen dess och nu mår hon bättre och är världens mysigaste katt!!! Men det är lite fullt där ute så nu söker hon ett nytt hem och i mitt hjärta önskar och hoppas jag att Mamma vill ta hand om henne....  Förresten kom Rickard på namnet Betty åt henne och jag tycker det passar perfekt!!



Gosig som sagt!! Kräver uppmärksamhet kan man säga!



Och Basse! En liten klump av kärlek!





Kramas lite på nära håll såklart!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå så söt, ta med vovven upp till Östersund vet ja :):)

2009-12-30 @ 15:54:39
URL: http://johannaangelicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0