Julklapp

På juldagen var vi hos mor och jag fick världens finaste filt!! Tack min underbara mamma!! Hos mamma var ju mina småkusiner också! Fy så mysigt att få hålla lite! Vill verkligen träffa dom mer! Men det är inte så lätt, fullt upp och plugg i Östersund... men ja, kanske har lite tid över till deras student...

Hur som helst, här är den fina filten!! Nu längtar jag tills jag får krypa upp i soffan och bara myyyysa! (tid för det planeras till nästa vecka...) Hon har sytt dit fleece på baksidan så den är riktigt varm och mysig. Hon är bra duktigt på att skapa!






Kommentarer
Postat av: Petra

Helt underbar filt! Älskar den :)

2009-12-30 @ 20:23:49
URL: http://pthegirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0