Ljus och fint

Åhh vad jag längtar hem! Imorn åker Matilda och jag är bra sotis. Det känns lite tufft med skolan och sen vet jag ju inte om jag klarat förra kusten. Men nog om det, när jag kommer hem ska det bli tomteverkstad i 180!! Ljustillverkning för allt vad jag är värd! Hittade lite bilder på datorn på ljus som jag gjort.

 Detta är en fin improviserad present till Rickards gammelmorfar. Är det inte otroligt vad man kan hitta hemma och vips! Värsta bra presenten....(jag tror inte han läser denna blogg så jag behöver nog inte oroa mig)




Dessa ljus hamnade hos Morbror och Alexandra om jag inte minns helt fel. Undrar hur det gick att elda dom? Det är nämligen vissa problem med mina ljus, de är helt opålitliga. Vissa rinner som tusan och andra funkar skitbra, jag har inte funnit något samband med vilka faktorer som spelar in i kvaliten....

Önskar att jag kunde vara hemma nu och göra ljus tills fingrarna glöder, det vore skönt för mitt arma sinne.... juliga ljus som lukar gott! Men snart så är jag hemma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0