Luciamorgon

Nu lite köruppdatering. I tisdags var vi i Storkyrkan och övade. Det var jättekul och vilken härligt akustik!! I går hade vi första framträdandet på soppan på Oscars och det var skitkul!! Fast vi inte var väl inte helt förberedda men de gick bra ändå... fast de skulle nog ha gått bättre med lite mindre alkohol i en av studenterna.

I morse ringde klockan 05.45 för att kören skulle uppträda på luciamorgonenför. Jag skulle vara i skolan 06.30, tiden gick dock inte ihop sig men jag kom fram iaf och fick stå längst fram eftersom jag kom sist av alla! Men det gick bra ändå. Det var en helmysig morgon med glögg, pepparkaka, lussebulle, julstut och så gav jag mig på gröt också.... men nej det har jag inte lärt mig att äta.... än.

Tack Linda som tog kort åt mig!! (Inte tack till kameran som var dyr men ändå inte kan ta bra bilder inomhus när de är lite mörkt) Efter oss kom ett sött litet Luciatåg.



Här har vi kören, snygga miner man gör när man sjunger ; P

   
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0