Mamma

Va dum jag känner mig! Imorse var jag så orolig för att mamma skulle missa bussen upp eller något sånt så jag måladde upp riktiga mardrömmsbilder för mig själv. Och återigen dessa telefoner. Fick ett sms 09.10 att mamma snart var i Södertälje och fick PANIK! Fick inte tag på mamma men vid 10 så gick det äntligen. Då visade det sig att hon redan var framme och satt och väntade. Hon hade skickat smset långt innan jag fick det. Det är inte lätt här i världen. Känner mig så dum att jag trodde att min lilla mamma inte skulle fixa det... o så hittade jag på att hennes Sivert hade tyckt att hon skulle ta ett sent tåg, när det var tvärtom. Jag är bra dum!

Hittade lite bilder från i Somras när jag, mamma, mormor och morbror var på loppis! Så här kan det se ut då!

Gud va roligt det ska bli att min mamma kommer! Flera dagar bara vi två!!!




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0